tisdag 31 januari 2017

En händig man sökes

Efter en rörig arbetsdag och kroppsligt känner mig inte pigg så det  fick det bli ett varmt skumbad ..och tända ljus .
Jag visste att jag inte skulle kunna bada så länge för eventuella skulle en kompis komma förbi för att köpa ett par sockor.
Jag har badat Klart...torkar mig och just då får jag ett sms.. " jag är här nu..kommer du ner och öppnar, åhj nu gäller det att vara snabb , snabbt på med kläderna och ner för att öppna .
Sedan sätter vi oss i köket . Hon ser på mig och säger vad du är snygg ikväll har du fixat till dig? Och hon leer stort och jag svarar näää.. vad du är snäll, ny duschad och jag skrattar..Hon förstår att jag inte riktigt hänger med..Hon börjar skratta och ber mig titta mig i spegeln. JÖSSES JAG FICK MIG ETT GOTT SKRATT!! Som sagt..
Sminket över hela ansiktet. Tips att man kollar sig i spegeln en extra gång.
Vi fick oss ett gott skratt.. 
Trotts ett kort möte han vi med en hel del prat..från stickade sockor till konstiga tv program
Dating naked 
Ensam mamma söker, bonde söker fru, Paradise Hotel ..en händig man sökes
Vad händer sedan..en händig kvinna sökes.. ?? Vad har hänt med det gamla sättet.. uppvakta på ett naturligt sätt?
Bjud upp till dans!!

3 kommentarer:

  1. Haha ja men är det inte nya modet då?
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera